מאת: דורון 33

כשהייתי צעיר יותר, לא ידעתי איך ניתן להחזיר את האקסית שלי לאחר שנפרדנו.
אבל עם השנים הניסיון לימוד אותי המון על נשים ועל איך ניתן לפתות אישה גם אם היא לא האקסית שלך.

אם אתה לא גבר שנחשב למגנט המושך אליו נשים תצטרך להיות עקבי, לעמוד על שלך ולא להתפשר על המטרות הסופיות שהגדרת מראש. ככל שתתרגל את הטיפים, כך יהיה לך קל יותר לממש אותם לאורך זמן. אז עם קו החשיבה הזה שאימצתי לעצמי, הרשו לי לחלוק איתכם כמה טיפים שיעזרו לכם ללמוד קצת על פיתוי נשים ויותר מזה, איך ניתן להצית מחדש את התשוקה עם האקסית שלך ולגרום לה לחזור אליך.

דע להתרחק ממנה

להתרחק מבחורה שאתה אוהב זו משימה קשה. לכן תצטרך לחשוב מראש על כל המשמעויות הטמונות בכך שיעזרו לך ליישם זאת באופן עקבי. חשוב על היתרונות שדברים אלו יכולים להקנות לך וככל שחולף הזמן תבין עד כמה זה היה שווה את המאמץ.

מעבר לכך, לשוחח איתה בזמן שאתם כעוסים זו על זה או מלאים ברגשות מבלבלים, עשוי ליצור עבורך פעולה הפוכה שממנה כדאי להימנע.

ההתרחקות שלך ממנה גורמת לה להתגעגע אליך ולרצות אותך יותר. אם שמת לב, נשים משתגעות כאשר נוצר נתק תקשורתי מצד הגבר אותן הן אוהבות. זאת בשל הסיבה שהן נוטות להימשך תמיד לגברים שהן אינן יכולות להשיג.

בא והולך

בזמן שחשבתי על איך אוכל להחזיר את החברה שלי אלי, הבנתי הרבה דברים. ככל שאני מבלה איתה פחות, ככה היא יותר רוצה להיות איתי.
הדרך הטובה ביותר של גבר שרוצה למשוך את האקסית שלו בחזרה היא להתנהג באדישות וכקשה להשגה, ולא כאחד שרודף אחריה.
אתה יכול להתקשר אליה ולשאול לשלומה, אך לעולם אל תיתן לשיחה להשתהות זמן ארוך מידי. קצר ולעניין, ללא שיחות נפש ארוכות.
הימנע מלהשיב מיידית להודעות קוליות שהשאירה לך בנייד או באמצעות SMS,
במידה ותחנוק אותה ביותר מידי תשומת לב היא תאבד מהר מאד את העניין שלה בך.
חשבת שהדברים האלו פועלים רק על גברים? אז לא, זה עובד גם אצל נשים. יתרה מזאת, נשים קיצוניות הרבה יותר מגברים בעניין זה והן אוהבות את סוג המרדף הזה של "איך אני משיגה אותו". ברגע שזה קל מידי הן פשוט יאבדו עניין.
כמה פעמים שמעת בחורה אומרת משהו כמו "אני נמשכת רק לגברים שלא שמים עלי" או "לגברים הלא נכונים"?
לזו בדיוק הכוונה, מבלי לשים לב הן נמשכות דווקא לגברים שמשחקים איתן משחקים, כמו בדוגמאות שנתתי כאן.

אל תחשוף את החולשות שלך

אם אתה חושב שהיא תחזור אליך רק בגלל שאמרת לה כמה החיים שלך אומללים בלעדיה, אז תחשוב שוב. נשים אומנם אוהבות גברים רגישים, אבל הן שונאות גברים שמפתחים רגישות ותלות גבוהה מידי לדברים מסוימים. כן, בהתחלה הן ירגישו עם זה טוב אבל במשך הזמן זה פחות ופחות ימשוך אותן אליך.

נשים נמשכות לרוב לגבר הדומיננטי, החזק, זה שמתפרצות אצלו מידי פעם תכונות "הילד הרע". הן אינן רוצות שהגבר שלהן יהיה יותר רגיש מהן, יזיל יותר דמעות מהן או יכתוב יותר מכתבי אהבה מהן.

אז הימנע מרגשנות יתרה, השתדל להיות Cool ולזרום עם הדברים בצורה קלילה.

דע מתי להגיד לה לא

הבנתי שגם אם נפרדנו ואני ממש רוצה שהיא תחזור אלי, אין שום סיבה בגללה אני צריך לעשות כל מה שהיא מבקשת. כן, אתה רוצה אותה בחזרה אבל עליך להימנע מכך שזה יראה שקוף מידי. אחרת, היא תנצל זאת לרעתך ותהפוך אותך לכלבלב שממלא אחר הוראותיה. והגרוע מכך, כשתשים לב לכך זה כבר יהיה מאחור מידי ואתה עשוי למצוא את עצמך פגוע רגשית יותר מאי פעם.

בשביל מעט לחדד, חשוב שתדע ותזכור תמיד. נשים הן לא טיפשות, גם אם לעיתים זה נראה כך. החושים שלהן בדברים מסוימים חדים הרבה יותר משלנו הגברים. אז שים לב, כי כשמשחקים באש ניתן לפעמים לקבל כביה, וזה כואב.

נשים מעריכות גברים שיש להם דרך חשיבה ודעה משל עצמם. להגיד לה כן כל הזמן, גורם לה לקחת אותך כמובן מאילו, כשהיא תמצא מישהו "טוב יותר" היא תזרוק אותך ללא שום מצפון או רגשות אשם.

התהליך של החזרת האקסית שלך בחזרה אל חייך הוא אף פעם לא קל, אם אתה רוצה להצליח בכך אתה חייב להתחיל תמיד ממשמעת עצמית ולעולם לא מתוך נזקקות, תלותיות או נואשות.

יש לכם הצעות? מכירים מדריך אינטרנטי מומלץ בנושא פיתוי נשים? שלחו לנו ונשמח להציגן בדף זה.