כאשר הדייט הראשון שלכם מגיע לסיומו – או שתרצו להשאיר רושם טוב להמשכיות, או שתעדיפו להעביר מסר לצד השני בכדי שיבין שזה היה דייט ראשון ואחרון בהחלט.
פגישה ראשונה לעיתים יכולה להיות מרגשת מאד, עם טעם של עוד או להיפך. אז הנה כמה טיפים מעולים על איך לסיים את הדייט הראשון שלכם.

כנות

הגעתם למסקנה שאתם לא בעניין? הדייט הזה הוא לא בדיוק האדם המתאים לכם? כנות היא מילת המפתח. לכן, אל תאמרו משהוא כמו "אני יתקשר אליך" או משהו בדומה ל "אנחנו צריכים לעשות את זה שוב מתי שהוא". דלגו על לחיצת היד, חיבוק, או נשיקה מביכה. פשוט אמרו: "אוקי (שם הדייט) שיהיה לך המשך ערב נעים".

ניידות

יש לכם רכב? כדאי שתגיעו איתו לפגישות, לפחות עד שתרגישו מספיק בנוח עם הפרטנר שלכם. כל אחד לעצמו. כך שבמידה ותרצו לפרוש, לא יהיה צורך להגיע למצב לא נעים בו נראה כאילו אתם מגרשים בנאדם מהרכב שלכם.

הדייט השני

מדוע הטיפ הזה מגיע דווקא לפני החלק הבא של "הנשיקה"? ובכן, מומלץ מאד שתמתינו לפגישה השנייה בשביל נשיקה, כך שתהיו בטוחים ב- 100% ש לשני הצדדים זה מתאים, כך גם תמנעו ממצבים מביכים.

אם אתם מרגישים שהדייט הלך טוב, כדאי שתציעו פגישה דומה נוספת לצד השני.
תוכלו לקחת השראה לפגישה השנייה מאיזו נקודה שהכי היה לכם כיף ביחד בפגישה הראשונה.

הנשיקה

שימו לב לשפת הגוף של הדייט שלכם במהלך הפגישה. אם אתם בעניין, עשו מהלכי קירבה כמו להחזיק יד או לשבת קרוב זו לזה. בצורה זו, המהלך של נשיקה ראשונה עם הדייט שלכם לא יהיה מפתיע כלל בסוף הפגישה.

הימנעו משימוש בלשון (לרוב, לא מקובל בנשיקה ראשונה) – נשיקה רכה ועדינה על השפתיים מספיקה בהחלט. מעבר לכך, אם הדייט שלכם הוא בחורה, כדאי שתראו קצת כבוד!

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
טיפים וכללי התנהגות של דייט ראשון
איך להינות בדייט ראשון