מיטל רועה איזנברג

מאמנת אישית ויועצת זוגית של אתר ההכרויות נקסט דייט.

שלום, שמי מיטל רועה איזנברג, ואני מאמנת אישית לצמיחה ולזוגיות בריאה, יוצרת ומנחת הסדנאות "מהלבד לביחד". נתבקשתי על ידי צוות האתר "נקסט דייט" להצטרף לחזון הנעלה ולסייע במצוות הכרויות לצורך זיווג מתאים, המושתת על מערכות יחסים אמיתיות ואיכותיות, מתוך מודעות ובחירה ולא מתוך פשרה.

שנים ארוכות של רווקות תל אביבית, בהן חוויתי וראיתי כמעט הכול, כולל עשרות רבות של דייטים, מאפשרות לי להביא אליכם, ברגישות ומתוך הבנה עמוקה למצבכם, את החוכמה הנדרשת על מנת להצליח בעולם תחרותי זה של הדייטים.

אני כאן לשירותכם ב-3 אופנים:
1. הכנתי לכם סדרת סרטונים קצרצרים בעלי טיפים ומסרים חשובים. הסרטונים מלווים את תהליך ההכרות – מהכנת הפרופיל והרשמה לאתר, דרך הכנה לדייט ועד כללי ההצלחה לדייט. את הסרטונים ניתן לראות בבלוג האתר.

2. "כללי המשחק שלי לזוגיות מנצחת" – על מנת לעזור לכם לנווט ביעילות ובאפקטיביות בתוך שפע האפשרויות הקיימות, לקצר לכם את החוויות המיותרות בדרך לאהבה ולהפוך אתכם מנבחרים לבוחרים, מנבחנים לבוחנים וממובלים למובילים איגדתי בחוברת "כללי המשחק שלי לזוגיות מנצחת" את התרגילים שיביאו אתכם לבהירות ומיקוד אישי, בחיפוש אחר "האחד/ת" שאיתו תרצו לעבור "מהלבד לביחד".

כללי המשחק שלי לזוגיות מנצחת

3. אתם מוזמנים לפנות אליי במייל בכל שאלה, קטנה כגדולה, ולהתייעץ איתי – ללא תשלום או התחייבות.

** את החוברת "כללי המשחק שלי לזוגיות מנצחת" ניתן לרכוש ישירות ממני. שלחו לי מייל עם הכתובת שלכם, והחוברת תגיע אלכם הביתה בדואר רשום. מחיר החוברת: 50 ש"ח. מחיר מיוחד למנויי האתר: 40 ש"ח בלבד! (+10ש"ח עבור משלוח)

כשהאהבה תופיעה מולכם,
חשוב לנו שתדעו לזהות אותה ולחבק אותה, כך שתרצה להישאר אתכם ובשבילכם

בהצלחה
Just Be You ותהנו!

מיטל רועה איזנברגwww.meytal-coach.com