כשמדובר בפיתוי אישה, יש את דרך החשיבה הנשית ויש את דרך החשיבה הגברית. גברים, אתם ברך כלל מבינים את זה לא נכון! אם אתם רוצים לפתות אישה עדיף שתעשו זאת תוך ידיעה מלאה וקבלת פרספקטיבה נכונה מתוך נקודת מבט נשית. שאלנו נשים מה הן היו רוצות שגברים ידעו על פיתוי אישה ומצאו עבורכם 7 טיפים שחשוב שתדעו.

1. המשחקים האלו שאתם משחקים, עשויים לפגוע בכם יותר מאשר לעזור לכם.
אתם יודעים על איזה משחקים אנחנו מדברים, אתה אומר שתתקשר ואז ממתין יומיים שלושה או יותר עד שהמומנטום הגברי מכה בך ואומר "אני מספיק קול עכשיו, נתתי לה להמתין מספיק, זה הזמן להתקשר".
אם היא נתנה לך את מספר הטלפון שלה, זה אומר שהיא רוצה שתתקשר, לתת לה להמתין בחוסר ידיעה רק יעצבן אותה יותר.

2. נשים באמת אוהבות גברים נחמדים.
למרות שרבים מכם חושבים שנשים הן טיפשות, ואולי גם תמימות, אז הן רובן לא כאלו ויש במוחן "מנגנון" שיודע לעשות הפרד ומשול בין גבר בריון ודומיננטי לבן חנון שמשדל להיות רומנטי. בסקאלה הזו, אתם הגברים צריכים להיות איפה שהוא באמצע.

3. בטחון עצמי גבוהה הוא סקסי יותר ממראה חיצוני טוב.
מכוון שמשמעות המילה יכולה להתכוון לדברים שונים, אז נתמקד ב- מהוא לא בטחון עצמי. בטחון עצמי הוא לא שחצן, צעקני, כוחני או מגונה. בטחון עצמי הוא לא אחד שמבטיח הבטחות שאינו יכול לעמוד בהן. כל העניין של בטחון עצמי הוא מודעות עצמית בסיסית – תהיה מי שאתה ותרגיש נוח עם זה.

4. בטחון רגשי חשוב יותר מביטחון כלכלי.
יכול להיות שאתם הגברים לא רוצים לשמוע את זה, אבל להיות "בקשר" עם הצד הרגשי שלך, ולשתף את הצד הזה עם בת הזוג שלך, הוא אחד הדברים הסקסיים ביותר בעני האישה. תפתח מעט. אמור לה מה אתה מרגיש, שתף את התקוות שלך, הפחדים שלך, הדברים שאתה אוהב ופחות אוהב עליהם בדרך כלל אתם לא מדברים.
ותמיד תזכור, כמה שתשתף אותה יותר, כך תצרך להתמודד פחות מול שאלות כמו "על מה אתה חושב?" אלו לרוב נובעות מאי בטחון רגשי מצידה.

5. אמור לי מיהם החברים שלך ואומר לך מי אתה.
בטוח שלכל אחד מכם יש את קבוצת החברים הנחשבים ליותר פרועים וכאלו שנחשבים לגברים משכילים ונחמדים יותר. זוכרים את סעיף 2, שנשים אוהבות גברים נחמדים? אז נסה לא לגרום לכך שההתרשמות הראשונה שלה ממך תהיה שלילית בגלל בילוי עם חברים "לא נחמדים".

6. דברים קטנים אומרים הרבה.
מחווה קטנה של חיבה, הציעו זאת במיוחד באקראי, ללא סיבה מיוחדת. ותמיד תקבלו נקודות בונוס מנצחות מצידה.
פרחים, מתנה קטנה, כרטיס ברכה, "רק בגלל שאת…" ואפילו SMS לומר לה "רק רציתי לומר לך שאני לא מפסיק לחשוב עליך". תהיה ג'נטלמן. משוך כיסא אחורה ופנה לה מקום לשבת, החזק את הדלת בשבילה כשהיא יוצאת מפתח הבית. דברים קטנים אלו בהחלט יעשו עבודה גדולה למענך.

7. גם היא צריכה חיזוקים לפעמים.
בתוך תוכה, גם היא לא כל כך שונה ממך. אם אתה חושש לעיתים לומר את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון, גם היא, כמוך, חוששת להגיע לאיזה שהוא מבוי סתום וכאישה צורת ההסתכלות שלה בכך יכולה להיות מעט שונה משלך. היא יכולה לחוש פתאום שהיא לא יפה מספיק, לא סקסית מספיק או שאינה מספיק טובה ועונה על דרישותיך. ממש כך, לנשים יש את הפחדים הללו, במיוחד כאשר הן חשות שמערכת היחסים מתקדמת ונעשית הדוקה יותר. לכן דאג להרגיע אותה מידי פעם. אמור לה כמה היא יפה ורצויה בסביבתך. אם תעשה זאת היא תדאג לכך שזה ישתלם לך.

מעוניינים לקבל טיפים נוספים? תוכלו לבקר בקישור הבא ולקבל עצות ומידע נוסף בנושא פיתוי נשים.