הניסיון ליצור פרופיל מושלם באתר הכרויות הוא דבר שאנו נאבקים בו לא פעם, לפחות עבור אלו מכם שבאמת מבינים את המשמעות הרבה והיתרונות בפניות שאנו מקבלים כתוצאה מכך.
perfect-match
אבל אם נהיה כנים, אין יותר מידי נתונים אותם נוכל להגדיר בפרופיל בכדי שנקבל את תשומת הלב המלאה אותה אנו רוצים להשיג.
הדבר הראשון שאנו צריכים לעשות הוא להפסיק להסתכל בפרופילים של אחרים ולהעתיק מהם, כתיבת פרופיל משלם באתר הכרויות מתחילה מכך שתהיו אתם עצמכם.

כמובן שישנם דברים שצריך להימנע מהם, בשביל שיהיה ברור יותר בואו נתמקד על העיקר ולא על הטפל, אלו בעצם הדברים החשובים במיוחד בעת כתיבת הפרופיל האישי שלכם באתר.

תמונות:
זהו הפרט הכי חשוב ושהכי נראה לעיין.
פרופילים שיש להם תמונות מעניינות, ברורות וחדות שמראות פנים מקרוב הן ללא ספק הפרופילים שמקבלים את מלוא תשומת הלב ואת כמות הפניות הגדולה ביותר. העלאת תמונה שמציגה אתכם בצורה הטובה ביותר מגדילה בצורה ניכרת את כמות הצפיות בכרטיס שלכם בהשוואה לפרופילים של אחרים.
השקעת זמן בבחירת התמונה הטובה ביותר שלכם, או צילום שצולם במיוחד עבורכם באמצעות צלם מקצועי יניב הבדל עצום לטווח ארוך. בנקודה זו חשוב לומר – לעולם אל תשקרו ותעלו תמונה של אדם אחר שהוא לא אתם. בשלב שלאחר מכן תכירו דייטים פוטנציאלים עבורכם, אז למה לירות לעצמכם כדור ברגל עוד מלפני שהתחלתם?

טקסט אישי:
המידע בטקסט החופשי בכרטיס שלכם מהווה גם הוא חשיבות רבה שאין להתעלם ממנה, והוא צריך להיות מנוסח היטב, כך שברגע הנכון בעת פניה לפרטנר פוטנציאלי תוכלו להשיג דייט. חלק מהאתרים מציגים בהקדמת הכרטיס רק את הטקסט הראשוני שמופיע בפרופיל שלכם, לכן חשבו על תוכן מקורי ומעניין שמשקף אתכם ורשמו אותו בתחילתו של הטקסט. אם התוכן שרשמתם מעניין מספיק, אנשים ייחשפו יותר אל תוך הפרופיל האישי שלכם והסבירות לקבלת פניה מהם תהיה גבוהה.

תהיו כנים וספרו מי אתם באמת, גם במקרה זה אין טעם לשקר כי זה רק עשוי לפגוע בכם לטווח הארוך ברגע תפגשו לדייט ראשון. אם אין לכם תחומי עניין או תחביבים נסו לעגל פינות מבלי לשקר, לכל אדם יש ייחודיות שלאדם אחר אין.
בכל מקרה אל תשאירו את כרטיס הפרופיל שלכם ריק וללא תוכן, אף אחד לא רוצה להכיר אדם משמעם. כך זה בדיוק מצטייר כאשר הכרטיס שלכם ריק.

כאשר אתם משלימים את הפרופיל שלכם במלואו, לא רק שאתם מספקים כמה שיותר מידע על עצמכם ומגדילים את הסיכויים למצוא התאמה זוגית, אתם גם מראים לצד השני עד כמה באמת איכפת לכם. זהו בהחלט מצרך נדיר שאותו מחפשים המון אנשים, בעיקר באתרים שמיועדים לקשר רציני. כמו התמונה שבחרתם להעלות, הטקסט האישי בפרופיל מראה שיש לכם נכונות מלאה לקחת צעד אחד נוסף קדימה – דבר שכל מערכת יחסים תקינה מצריכה מאיתנו.

חשוב גם לסכם את הדברים בתמצות, דברים שאתם אוהבים לעשות, תחביבים, תחום עיסוק (אופציונאלי)  וכל דבר אחר שמשקף את האדם שבכם.

עד כמה ספציפי אני צריך להיות?
זה באמת תלוי בך, ובמידה ואינך בטוח תוכל לקבל רעיונות מפרופילים אחרים.
מכוון שבשלב זה כבר הגדרת בעצמך את כל הפרטים זה בסדר גמור להציץ על כרטיסים אחרים ולהיעזר במידת הצורך. אך שוב, מבלי להעתיק.

לפרופילים שמכילים מידע ספציפי, כמו מה אני מחפש במערכת יחסים, או משהו קצת יותר משתובב בתוספת חוש הומר יקבלו סבירות גבוהה הרבה יותר לפניות אטרקטיביות מאנשים שמזדהים עם אותם תחומי עניין או צורך מותאם של זוגיות.

חשוב מאד לכתוב מה אתם כן מחפשים, ולעיתים זה פשוט מדהים לראות אנשים שעושים את ההיפך הגמור וכותבים מהם לא מחפשים.

פרופיל מושלם באתר הכרויות מתחיל בכך שהוא משקף בצורה מלאה וכנה את האדם שאתם, ולא האדם שאתם חושבים שאחרים יהיו מעוניינים בו. רוב האנשים שבאמת איכפת להם מקפידים לקרוא את מה שרשמתם, והם גם אלו שיש להם ניסיון עם שקרים והחושים הפנימיים שלהם מחודדים היטב בכדי לזהות שקרנים ופרופילים שכדאי להתרחק מהם. אז ממש אין טעם להיות במקום הזה.

וודאו שאתם מעלים תמונה טובה שלכם, ותנו לצבעוניות האמיתית שלכם להשתקף בצורה המעניינת ביותר כאשר אנשים קוראים את הדברים שרשמתם בפרופיל. תהיו ענייניים והימנעו מרשימת מכולת ארוכה, מייגעת ומשעממת.

הפרופיל המושלם הוא בסה"כ מרחק נגיעה של להשיב על כמה שאלות פשוטות בצורה טובה – אז תתחילו לשאול את עצמכם מה אתם באמת רוצים ולפי זה תתחילו לפעול.

שיהיה בהצלחה

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
כתיבת כרטיס תקני באתר הכרויות
קטעי וידאו הקשורים בנושא זה:
תמונת הפרופיל
הכרויות עם תמונה
עדכון הפרופיל