מאת: גילה (מערכת נקסט דייט)
הכרויות חינם בימינו הפכו לביטוי נפוץ הרבה יותר משהיה בעבר. פעם היה זה בלתי אפשרי להכיר בחורה ולא לשלם עבור זה, כל אתר היה גובה הכרויות חינם לא בלתי אפשריתעריפים גבוהים ולא ממש הגיוניים עבוד השירותים שהייתי מקבלים. לא מספיק שהייתי מחוייבים לשלם עבור הזכות לשלוח הודעות ומיסרונים, היתה חלה עליכם חובת התשלום גם אם רק רציתם לדפדף בין הכרטיסים כדי לראות כמה איכותית הכתיבה ומה המבחר שלפניכם.

למשל, אם לדעתכם הגיע הזמן למצוא בת זוג, וכבר כיליתם את כל מלאי הפאבים והברים שבהם אפשר להתחיל עם בחורות, לא יהיו לכם הרבה אפשרויות למצוא אהבה תוך זמן סביר. אפשר לקוות שחברים יעזרו לכם עם שידוך או שניים, אבל דברים אלו לרוב לא ממש מצליחים כי כל צד בדייט מגיע עם ציפיות מכאן ועד לירח – ולרוב במקרים כאלו, התוצאה של הפגישה ידועה מראש. ככל שהציפיות גבוהות יותר,  כך גודל האכזבה גדל בהתאמה. לכן, מומלץ להגיע בראש צלול בלי תקוות או מחשבות גדולות מדי כשמנסים להכיר בחורה חדשה, אם יהיה חיבור, מה טוב.

זיהוי אתרי הכרויות חינמיים איכותיים

הכרויות ללא תשלום / הכרויות חינם אתרים אלו קלים לזיהוי אם לוקחים בחשבון כמה דברים בסיסיים.

הכרויות חינם ברשת
לא חסרים ארגונים המצהירים על עצמם כאל נותני שירותי הכרויות בחינם ללא תשלום, וככל שהאינטרנט מתפתח, כך יימצאו יותר כאלו. הדרך הטובה ביותר לזהות אותם מאוד פשוטה: נסו לראות את התוכן של כמה כרטיסים. לא ממש משנה התמונה, רק בידקו את הרמה האנושית של החברים באתר. אתר המציע את שירותיו ללא תשלום בין השאר ייתן לכם להתרשם מהכתוב בפרופילים גם בלי לשלוף את כרטיס האשראי שלכם.

חינם עד גבול מסויים
אין זה מפתיע להיתקל באתרים הפותחים את שירותיהם לחלוטין בפני הגולשים ומציעים שירותי הכרויות בחינם ודיפדוף חופשי בתוכנם. כל אתר המכבד את עצמו יאפשר זאת למשך כמה ימים ואז יגבה סכום סימלי עבור שירותיו. ניתן למצוא אתרים שמחייבים לשלם עוד לפני שראיתם כי טוב, דעו לכם, רק אתר רציני יחשוף את תוכנו ללא תשלום לתקופה קצרה – במקומות אחרים פשוט יחייבו אתכם לשלם עבור הבדיקה במחשבה שבמקרה הגרוע נעשתה עסקה חד פעמית.

הכרויות מדומות ומזוייפות
אנו רואים את זה שוב ושוב בחדשות ובתקשורות, אתרים פותחים כרטיסים פיקטיביים של בנות במטרה ליצור פרופילים מזויפים ולגרום לגברים הרשומים לשלם תמורת דמי חבר. לאחר גילוי המקרה המביש קמה צעקה גדולה בציבור ולא בכדי, כשאדם נרשם לאתר חינמי, הוא מצפה לפחות שינהגו בו בהגינות ולא ידרבנו אותו לבצע רכישות באמצעות פרופילים פיקטביים. יש לבדוק את הפניות ועל פיהן לדעת אם יש בהן ממש או שמדובר במקום נוסף של רמאים. ואם הגעתם למקום בו יש לכם חשד שמנסים לעבוד עליכם ולדחוף אתכם להוציא כסף, דווחו לנציג פניות ציבור – משם יטפלו בנושא כראוי.