מאת: אלה. ח
בחודשים האחרונים אני חווה יותר מדי תסכול ממצבי החברתי, אני מרגישה את זה פחות כשאני בעבודה כי שם אני עסוקה עד מעל לראש, אבל רווקה בת 33 ללא זוגיות מחפשת להכירכשאני מגיעה הביתה בערבים מאוד קשה לי. ניסיתי כל דרך שחשבתי עליה בכדי להכיר גברים איכותיים, אני פשוט לא יודעת מה לעשות, אני כבר בת 33, ועדין כל מה שאני חושבת עליו זה הכרויות ואיך להגיע למצב שאני בקשר זוגי, ולא לסיים מידי יום את ערבי הרווקות שלי ללא פרטנר שנמצא לצידי.

לפני כמה שנים אמרתי לעצמי שיש לי את כל הזמן שבעולם בכדי למצוא זוגיות ושאני יכולה להתרכז בעבודה ובקידום הקריירה שלי. היום במבט לאחור אני מבינה כמה טעיתי וכמה לא חשבתי על עצמי כשהתנהגתי כך כל השנים. אני עובדת באיזה משרד יהלומנים בבורסה ברמת גן שמטעמים מובנים לא אנקוב בשמו. זו חברה בינונית בגודלה שעובדים בה בערך שלושים עובדים בכל מני תפקידים. התחלתי בתור סתם מזכירה עם תואר ראשון בכלכלה והיום אני הכלכלנית של הפירמה. נכון שזו לא עבודה בבנק שם אפשרויות הקידום יכולות להיות מאוד מגוונות, אבל במקום שאני נמצאת בו עכשיו יש לי תנאים מעולים וכנראה שזה מה שאני אעשה בשנים הקרובות.

לאט ובלי ששמתי לב לעיניין, מצאתי את עצמי רוקדת בכל החתונות של החברות שלי ולא הזזתי קדימה את הנושא החשוב מכל – הזוגיות שלי שלא קיימת עדין בכלל. אז זהו המצב, והרצון שלי לשנות אותו היה מאוד הגיוני אבל לא כל כך קל לביצוע.

ניסיתי לצאת לפגישות עם גברים שכל מני חברות שלי שידכו לי, תמיד יש מין הרגשה כזאת שאת חייבת משהו לחברה הזאת ושבטוח שצריך לצאת משהו מהמפגש המוזר הזה. אני חייבת להודות שעדין לא הייתי בפגישה עיוורת מוצלחת שהתחילה בשידוך. לא יודעת מה הקטע, אבל תמיד יש לי מזל נאחס עם כל הניסיונות האלו. אני נופלת על כל הגברים הכי משונים בעולם, כאילו שמה שהם החליטו בבוקר היה להכניס למשבר עוד בחורה שהם יפגשו היום.

אז החלטתי שדרושה פה פעולה קיצונית כדי שהמעשה שאני מתכננת יניב פירות, ועדיף שיהיו טעימים!
נכנסתי לאינטרנט, ואחרי כמה התברברויות נרשמתי לאתר הזה. ואני חייבת לומר שמבחר הגברים שיש פה בעמוד אחד מרשים יותר מכל השידוכים ההזויים שסידרו לי בשנתיים האחרונות. אפשר לומר שאני עכשיו חזק בקטע של ההכרויות ואני מתכוונת למצות את הנושא עד תום. אפילו לקחתי חופש של שבוע מהעבודה כדי לשבת, לשלוח הודעות ופשוט לשחק את המשחק.

אסור לחכות יותר מדי לזוגיות

המממ… זו נשמעת באמת עצה טובה, חבל רק שהבנתי את זה אחרי כמה שנים מבוזבזות. אין מה לעשות, גברים לא נופלים מהשמים וכשזה קורה, הם יכולים לשבור רגל או משהו כזה. יותר מדי זמן התכלה לי כשחיכיתי שיקרה דבר כזה. צריך להכות על הברזל בעודו חם ולא לחכות יותר מדי. אני חושבת שהדבר החשוב ביותר הוא שאסור להיכנס לשאננות, זהו חוק הטבע שאישה יכולה ללדת עד גיל מסויים ובאמת שכדאי שתמצא לעצמה זיווג טוב לפני שהבאסטה שלה תיסגר…

לא להשקיע את כל מרצך בעבודה

אני יודעת שהרבה קוראים יגידו לעצמם שאני מדברת שטויות ושהזמן להשקיע בעבודה הוא כשאנחנו צעירים, וכשנרצה למצוא זוגיות אז הכרויות באינטרנט תמיד יהיו זמינות שם בפנינו. אולי זה נכון, אבל אל תשכחו שאני בעצמי נפלתי במקום הזה, וגם לבחורה בת 33 שנראית טוב מאוד לא תמיד קל למצוא זוגיות ואהבה. אתם חייבים ללמוד איך לשלב בניית קריירה בעבודה מצד אחד וטיפוח החיים האישיים שלכם מצד שני. לא כולם מועסקים בחברות היי טק עם עשרות גברים ונשים סביבם כל היום –  חלקנו, ואני בתוכם, לא יכולים למצוא בן-זוג בעבודה. כל מה שאני אומרת הוא שחשוב מאוד להפנות חלק מהמרץ שיש לכם כלפי עצמכם, עשו לעצמכם טוב וחייכם ישתנו ללא הכר.

אין צורך באמצעים קיצוניים כדי למצוא אהבה

לא צריך לקחת חופש של כמה ימים כדי לקדם את החיים הפרטיים שלכם, ביזבוז של ימי החופש המועטים שלכם רק למטרה זו יכול להיות אמצעי קצת קיצוני לפעמים. מציאת אהבה יכולה להיות דרך נעימה ומעשירה בפני עצמה ולא חייבת להיות מטלה שצריך לעשות וזהו. באמת שאין צורך בכל הדרכים המוזרות כדי להגיע לשם, כל מה שצריך לעשות הוא לשחק את המשחק כמו כולם ואם אין לכם פגם היסטרי באופי שלכם, כנראה שתגיעו לשם די מהר :)

לחשוב טוב לפני שמתחילים לעבוד בחברה קטנה

אם אתם רווקים בתחילת דרככם, ויש לפניכם כמה אפשרויות בבחירת מקום העבודה, אולי כדי לתת על זה את הדעת – כמה שהחברה קטנה יותר, כך יהיו בה פחות אנשים שתוכלו להכיר. קצת חשיבה על הנושא תעשה לכם רק טוב. כל ההתחלות קשות, אבל אין שום סיבה בעולם לא להקל על עצמכם היכן שמתאפשר. אם קיימת בפניכם אפשרות לעבוד בחברה גדולה יותר, מבחינת מציאת בן-זוג זו ללא ספק הבחירה הטובה יותר עבורכם.