מאת: טלי הזועמת
גלעד ומאיה בהחלט לא הכירו באתרי הכרויות אלה בתוכנית ה"ריאליטי" שלוש ששודרה בערוץ 2, ממש אתמול בבוקר (29/1/11) שם גלעד קיץ לחייו אהבה הורגת וגלעד פרידלנסקי התאבדעקב הפרידה מחברתו מאיה, כנראה שדבר הוביל לדבר והתוצאה – שברון לב וירידה תלולה אל תוך דיכאון עמוק.

שלא תבינו אותי לא נכון, כל מה שאני אומרת בפוסט הזה בבלוג נכתב כדעה אישית שלי בלבד!

למרות שאין עדיין אלו שהם ממצאים חותכים שמעידים על סיבת ההתאבדות, דעתי אומרת שהרוח נושבת לכיוון התאבדות בשל אהבה נכזבת. אינני מוצאת שום סיבה אחרת, ולמרות שיש שמועות על כך שהמצב הכלכלי בענף היה קשה תוכנית הריאליטי (עלק ריאלטי) מציגה את הדברים אחרת לגמרי כאשר גלעד עצמו אומר כמה וכמה פעמים במהלך התוכנית שלא חסר לו דבר מלבד אישה/רעיה טובה לחיים.

מעבר לכך, אחיו של גלעד – יפתח  פרידלנסקי אמר בחדשות ערוץ 2 שהמצב לא היה קשה עד כדי כך שאמור היה להביא לטרגדיית התאבדות כל כך נוראית של גבר צעיר בשנות ה 30 לחייו.

אז מתוך אבחנה אישית שלי מה בעצם היה לנו כאן?

1. יזמות צעירה - בחורה אחת העונה לשם מאיה רובין שאם זכרוני אינו מטעה אותי היא לא אחרת מאשר הוגת רעיון הסדרה שלוש שהחליטה לחפש אהבה באמצעות סדרת "ריאליטי" מצוצה מין האצבע ושקופה מראש.
2. סלקציה קפדנית – זוג נשים נוספות שנבחרו "בקפידה" כנראה על ידי מאיה ונמצאו כרווקות אטרקטיביות שמתאימות לסדרה שנחשבה כריאליטי למרות שהוקלטה מראש.
3. גברים שמתים להיות סלבס – קבוצת גברים שנלחמים על מקומם להיכנס לסדרה רק בשביל להיות סלבס, הרי אתם הגברים תודו בזה, אם זה לא היה בשביל שיראו אתכם בטלוויזיה כנראה שלא הייתם מפרפרים כך אחרי 3 בנות שאתם כלל לא מכירים בעיקר כאשר מלבד הכוכבת בריבוע שלנו שתי הכוכבות הנוספות הן לא בדיוק שיא היופי בהתגלמות.
4. זוגיות מוצלחת - סדרה שניסו לסיים אותה בנימה אופטימית כאשר בסופו של דבר שלישיית שלוש עדיין רווקה וכבר בפרקים אחרונים ראו שלא באמת יש שם משהו אבל כנראה שהיו חייבים להשאיר טעם טוב לצופי הסדרה ההזויה הזו.
5. בעזרת השם הכל כתוב למעלה – לא יודעת לומר בוודאות אבל אולי תבחנו לרגע את השתלשלות האירועים ותשאלו את עצמכם האם באמת הכל כתוב למעלה? האם כך הייתה אמורה להסתיים תוכנית אהבה למציאת זוגיות ובניית בית חם מלכתחילה? איש באמונתו יחיה ועל זה כל אחד יכול להשיב רק לעצמו.

די לתוכניות אהבה ריאליסטיות מאוסות

נמאס לי כבר לראות ניסיונות הצלחה כושלות לתוכניות ריאליטי מוקלטות סוג "ז", מאז שהוכתר האח הגדול כתוכנית ריאליטי מצליחה לא מפסיקים למכור לנו מדיה מפוקפקת, והגרוע מכל הוא שאנשים שוב ושוב נופלים בפח ומתמכרים לביזיון העלוב הזה. מצד שני אין מה לעשות, אנחנו מזפזפים בין ערוצי הכבלים, רואים שנפלנו על עוד סרט ששודר כבר 20 פעם, ובלית ברירה חוזרים שוב לערוץ 2 כי בערוץ 10 משדרים לנו את מצב האומה שרק הסבתא החירשת שלי רואה ולא מפסיקה לצחוק כי היא בטוחה  שלליאור שלין יש עציץ על הראש. ניסיתי להסביר לה שזו התסרוקת שלו אבל היא מתעקשת ששמו לו עציץ, אבל מה זה בכלל משנה העיקר שיש קשישה אחת בת 90 וערוץ 10 בן 20 שנמצאים באותו קו הומוריסטי משובח להפליא.

ריאליטי ואהבה לא הולכים יחד

אנשים תתעוררו, כמה כבר אפשר להאכיל אותנו במדיה טלוויזיונית שסובבת סביב אהבה? נראה לי שאם היו עושים תוכנית "ריאליטי" מוקלטת שבה מסברים לאנשים איך להשתמש באתרי הכרויות אז מציאת זוגיות הייתה קלה הרבה יותר, ואני לא מדברת על השימוש הטכני אלה לקלות הדעת שבגללה אנשים כושלים בחיפוש זוגיות ונמצאים באתרים הללו שנים. אם יש פה מישהו שזוכר תוכנית אהבה אחת ב 10 שנים האחרונות שבה זוג באמת מצאו אהבה מוזמן להצביע, כי אני ממש לא זוכרת.

הריאליטי האמיתי זה אנחנו

אנחנו צופים באח הגדול ובו זמנית מעדכנים סטטוסים בפייבוק על המתרחש כאילו שהחברים שלנו לא נמצאים גם הם מול הטלוויזיה, נוסעים כל בוקר לעבודה באוטו ולמי שאין לו יכול להוסיף "בוס" (אוטובוס) מסמסים, ושוב מעדכנים סטטוסים על האח כאילו שאנחנו לא הולכים לפגוש את החברים בעוד 15 דקות.
בדרך הביתה מהעבודה אנחנו מתדלקים את האוטו ואפילו לא שמים לב שהעלו לנו את מחיר הדלק בעוד 23 אגורות, כן השבוע מחיר לליטר יעמוד על 7.46 ₪ אבל אותנו מעניין יותר הריאליטי, לרוץ הביתה ולעדכן סטטוסים כי הפגנות תמיד אפשר לעשות וגם ככה הממשל שלנו שללא ספק נחשב ריאליטי במיטבו שם עלינו קצוץ לאחר שבקלות רבה הצליח לנפנף מכתפיו הרחבות את מחאת הסטודנטים בהשתתפותה של חצי מדינה. עכשיו כשאנשי הממשל הצליחו לקפל לנו את הזנב בין הרגליים הם יודעים טוב מאד שמחאות כבר לא יעזרו לנו, ולמען האמת גם אנחנו יודעים זאת לא פחות טוב מהם.
אז ככה זה ימשיך, אנחנו נמשיך להיות שפוטים של תוכניות ריאליטי "משובחות", ונשתוק כשמעלים לנו מחירים, כי במלחמה הזו כבר הפסדנו בגדול, וכמו שאומרים "השמים הם הגבול", ולמדינה שלנו אין שום גבול!

אל תשאלו אותי איך הגעתי ממקרה אהבה והתאבדות לנושאים אחרים, כנראה שאם זה בא לי על הכתוב אז דבר מוביל לדבר והכל לבסוף מתחבר ביחד כמקשה אחת שממנה לבסוף כולנו "נהנים", אולי זה כי אנחנו מכורי ריאליטי שנהנים לקבל סטירות, ומה שבאמת חשוב לנו זה רק אנחנו והאייפון 4 שלנו.

ולסיום,
ברצוני להביע את תנחומי העמוקים למשפחת פרידלנסקי על אובדן הבן גלעד.
שלא תדעו עוד צער.