מאת: עידו.ל
הכרויות לאנשים בגילאי 30 יוצרות לעיתים קושי בחיפוש אחרי בן או בת זוג מכוון שזהו שלב מאוחר יחסית בחיים שלנו והמשימה לא תמיד תהיה הכרויות בגיל 30 כל הקשיים והפתרונותקלה עבורנו, במיוחד אם כבר עברנו דבר או שניים בקריירה האישית שלנו בתחום. הדקות הראשונות בכל פגישה הן המפחידות מכולן, ורק אחרי שנעבור אותן בהצלחה, נוכל להתקדם הלאה תוך תקווה שהפעם הגיע הדייט שחיכינו לו.
תמיד יהיו חששות מהמבט הראשון, שפת הגוף שאנחנו קולטים מהצד השני ובמיוחד הדרך בה בוחר מי שמולנו להתבטא בפנינו.

למשל, נניח שהיתה לכם סדרה של דייטים כושלים לדעתכם, והחלטתם לעשות הפסקה מכל העניין לכמה שבועות. זה לא אומר שבזמן זה אתם הופכים לזומבים סוציאלים, נהפוך הוא – אם לא בפגישה פנים אל פנים, אז לפחות איזה פלירטוט קטן בתור לקופה בסופר, או אולי שיחה מזדמנת בחוג בישול שנרשמתם אליו. אפילו אם אתם בהפסקה מחיפוש אהבה באינטרנט, זה לא אומר שאתם לגמרי מחוץ למשחק, תמיד תוכלו למצוא הזדמנויות נחמדות להתקדם בהכרויות ולהגיע למקומות טובים יותר מבחינה אישית גם אם אתם לא בחדר השינה שלכם נעולים בנעלי הבית וישובים מול מחשב.

האתגר בהכרויות 30 נמצא שם תמיד

אם אתם גרושים או רווקים בסביבות גיל ה – 30 ונמצאים כעת בתקופת הכרויות דעו שזוהי תקופה שעשויה לערום בפניכם קשיים רבים בעת ההכרות עם פרטנר חדש, ועם זאת הפיתרונות לא מאחרים להגיע.

להכיר בגיל 30 גם אם אתם גרושים
אין אדם שלא מכיר איזה חבר או מכר ששייך לסטטיסטיקה הזאת, מישהו שעבר גירושים קשים והיום מנסה להתחיל מחדש. לרוב אוכלוסיית הגרושים תיתקל בפחדים וחששות חדשים שעד היום היו חדשים להם. הפיתרון אומנם נשמע פשוט אבל הוא לא תמיד כך: לשנס מותניים ולהתחיל לצאת לדייטים גם אם לא כל כך בא לכם באותו הרגע. כל אחד ואחת מכם הוא בדיוק אותו האדם שהייתם בעבר ועצם העובדה שעברתם גירושים לאחרונה לא אומרת שעליכם לסבול.

גיל 30 באיזי לאנשים איטיים חברתית
מה לעשות, לא כולנו נולדנו מהירים ורובינו לא שולפים מהמותן כל מני משפטי מחץ, חלקנו יתר איטיים חברתית מאחרים – מעדיפים לקחת את הזמן ולא לרוץ לשום מקום. גם לאלו יש תקווה, למעשה, זה לא תמיד רע ללכת באיזי עד שמתקבלות החלטות הרות גורל לגבי העתיד שלנו. נכון שדברים יקחו קצת יותר זמן מאשר אם היינו מרביצים אימרות שפר על ימין ועל שמאל בפגישה עיוורת, אבל אפילו הצב האיטי לבסוף מגיע לקו הסיום ולא תמיד אחרון.

גיל 30 ומציאת קשר זוגי בשביל כל הרווקים והרווקות
אז אתם כבר בסצינה כמה שנים ועוברים מפרטנר למשנהו, אתם לבטח אינכם הרווקים היחידים בעולם. למעשה, כנראה שרוב האנשים הפנויים שאתם רואים בסביבה שלכם מחפשים את אותו הדבר – אהבת אמת. יש משפט עתיק שאמר פעם זקן סיני: כל מי שמחוץ לזוגיות מחפש אחת להיות בה. אין לדעת אם אותו ברנש מלומד באמת אמר את הדברים האלו או שסתם המילים האלו עפות ברשת, מה שבטוח זה שאם אתם רווקים ורווקות שמחפשים קשר, הסיכויים לטובתכם כי אתם לא לבד ואיתכם מחפשים אהבה עוד אנשים רבים אחרים.