מאת: אלההכרויות בחינם או בתשלום, כיצד נבחין
אני יודעת שכולם יכולים להבחין האם השירות המיועד הוא חינמי או בתשלום, אבל כיצד תוכלו לדעת זאת בטרם מילתם כרטיס הכרויות מושקע ולפני שבזבזתם זמן יקר על הרשמה לאתר?

הרי זה ברור לגמרי, ישנם אנשים שלעולם לא ישלמו עבור שירותי הכרויות באינטרנט, ולא פעם שמעתי מחברות שבכדי למצוא אהבה לא צריך לשלם. אז מה בעצם קורה כאן? ומדוע כל האתרים מציינים באותיות קידוש לבנה שההרשמה בחינם, ורק לאחר מכן אנו מגלים שצריך לפתוח את הארנק בכדי להכיר?

בדיוק בשביל זה כתבתי את הפוסט הזה, לאחר שתקראו תוכלו לדעת תוך שניות האם האתר שביקרתם בו הולך לדרוש מכם תשלום או שהוא חינם לגמרי, בדיוק כמו שכולנו אוהבים.

הוספתי את דעתי האישית בנוגע למספר דברים, אתם כמובן יכולים לקבל אותה או לשלול אותה, אבל מה שבטוח זה שכעת תגלו סוף כל סוף איך לאבחן את המטרה לשמה התכנסנו כאן :) .

הסיבה שבגללה כותבים לנו שהשירות הוא ללא תשלום

כל האתרים הללו הם סלט שלם של כרטיסים. ככל שכמות הפרופילים גדולה יותר כך נחשב האתר לגדול ומכובד יותר, כזה שהעצה שלו אטרקטיבית בהשוואה למקומות אחרים. אך זו כמובן לא הסיבה העיקרית. אם כבר ביצעתם הרשמה, גילתם שצריך לשלם, ולמרות זאת לא מחקתם את הכרטיס האישי שלכם, סביר להניח שתקבלו עשרות הודעות מחברים שעשויים להיות עבורכם פרטנרים פוטנציאלים. זו בעצם מטרתם של האתרים – אתה לא רוצה לשלם? אין בעיה, אבל כאשר מתקבלת הודעה מבחורה שמאד מוצאת חן בעינך הכללים משתנים. פתאום עומדות בפניך שתי אפשרויות: הראשונה מחיקת הכרטיס שלך, ואילו השנייה לשלוף את כרטיס האשראי שברשותך ולשלם בעבור מנוי.

אתרים גדולים ומכובדים כבר לא משתמשים בשיטת ההטעיה השקרית הזו, אבל עדיין קיימים לא מעט גופים מסחריים שידאגו לכתוב הכרויות חינם בדף הבית שלהם, וזאת במטרה להטעות את הגולש התמים שאינו מעוניין לרכוש מנוי מלכתחילה או שאין לו יכולת לשלם בעבור השירות.

איך בודקים את סוג השירות (חינם או בתשלום) בתוך מספר שניות בלבד

כולנו מכירים ועושים את זה: פותחים בוואלה "אימייל זונה" שמשמש כתיבת דואר אלקטרונית לכל הספאם שאנו מקבלים מהאתרים אליהם נרשמנו, זה לא חייב להיות בנושא הכרויות וזה יכול להיות כל גוף אינטרנטי פרטי או מסחרי, כזה שמחייב אותנו להזין כתובת אימייל בשביל להירשם ולעשות שימוש בשירותיו. אנחנו כמובן עושים זאת רק בכדי לבדוק אם שווה לנו להמשיך ולהשתמש בשירותים הספציפיים אותם בחרנו לקבל, וכמובן שכל מקרה לגופו.

אבל מה אם אומר לכם שדווקא בתחום ההכרויות ניתן לבדוק אם השירות חינמי מבלי להירשם?
ללא בזבוז זמן, וללא סימונים סתמיים בטופס רק בשביל לסיים את הליך ההרשמה.

אז הנה זה מגיע, כל מה שאתם צריכים לעשות זה את הדבר הבא: לאחר כניסתכם לאתר, גללו את הדף מטה וחפשו את תנאי השימוש, בדף זה תוכלו למצוא את כל ההתניות וההתחייבויות שלכם כלפי האתר ומה אופי השירות שלו כלפיכם. אם הוא גוף מסחרי שכוונתו לבלבל אתכם, סביר להניח שתמצאו באותו דף המון מלל שכתוב באותיות קטנות. אל תתרגשו, לא צריך לקרוא את הכל, פשוט חפשו מספרים. כן, אותם מספרים הם סכום התשלום בעבור מנוי והם נקובים בהתאם לחבילה אותה תבחרו. אני מבטיחה לכם שגם במידה והדף יהיה באורך של שלושה דפי וורד, ייקח לכם בדיוק כמה שניות בכדי להבין שזה אתר בתשלום. משם אני בטוחה שתוכלו להחליט לבד, האם להמשיך בהרשמה או לסגור את הדף ולומר לא תודה.

האם כדאי לשלם ואם כן אז מתי

טוב תראו, זו דעתי האישית ולמרות שגם הרבה מחברותי חושבות כמוני יכול להיות שאתם לא תהיו באותה דעה. אני לא אוהבת להירשם לאתרים בחינם וזה לא כי אני מאלו שמעדיפות לשלם בעבור כל דבר שמציעים לי. הסיבה היא מאד פשוטה מבחינתי: שם נמצאים כל העמחא וזה לא בשבילי, יש שם בלגן שלם, המון גברים שמחפשים סטוצים, ואנשים שיכולים להיות אבא שלי פונים אלי בלי הפסקה. אני כן חושבת שראוי לשלם באתרים שממוקדים לקשר רציני, וזו גם הסיבה שאני אישית נוהגת לרכוש מנוי עבור הכרויות באינטרנט – כל עוד האתר באמת רציני ואנשים באמת נמצאים שם במטרה למצוא אהבה.

עכשיו תשאלו אותי אם אני משלמת בכל הזמנות שנקרת בדרכי? התשובה היא לא! אני רוכשת מנוי רק באתרים שבאמת נותנים לי סיכוי הוגן למציאת אהבה. ולמה אני מתכוונת, אתר שלא מאפשר לי לעשות כלום, ובעבור כל פיפס קטן אני צריכה לשלם, אין מצב שאני יוציא שם כסף. דוגמא נוספת היא כאשר שני הצדדים מחויבים להיות בעלי מנוי על מנת לתקשר זו עם זה, אם יש לי מנוי אז מה אני אשמה שלצד השני אין? מאתרים כאלו אני מתרחקת כמו מאש, וזו גם הסיבה שעברתי  מג'יידייט לנקסט דייט.

אם יש לכם תגובה, הערה אתם מוזמנים בהחלט להגיב. אחרי הכל אני בטוחה שלא כולכם חושבים כמוני.

נכתב ממני באהבה,
אלה