מאת: עידו

רוצה ללמוד איך לגרום לו לרצות אותך יותר? נשים רבות נתקלות בשאלה הזו, ורק מעטות מהן יודעות באמת מה צריך לעשות בכדי שזה יקרה. חלקן מקבלות את המצב הנוכחי, בעוד שאחרות מחפשות דרכים להתמודד עם זה.אתר הכרויות

להלן 3 טיפים שעובדים כמו קסם ויעזרו לך להשיג את מבוקשך:

טיפ מספר 1: לאהוב קודם כל את עצמך

כל עוד יש לך בטחון עצמי, הדברים עובדים כדלקמן. גברים שנתקלים בנשים בעלות בטחון עצמי רואים זאת כדבר שאי אפשר לעמוד בפניו. אז לפני שאת בכלל חושבת על איך לגרום לו לרצות אותך יותר את חייבת קודם כל לרצות את עצמך יותר.

אף אחד מהטיפים הללו לא יעבוד במידה ולא תאהבי קודם כל את עצמך. לאהוב את עצמך כמעלה ראשונה פירושה גם לטפח את עצמך היטב. חוץ מזה, ככל שאת אוהבת את עצמך יותר, יהיה לך קל יותר לראות אנשים אחרים נופלים לרגליך.

טיפ מספר 2: מראה חיצוני
כנראה שהגיע הזמן להודות בזה. גברים הם יצורים ויזואליים. אם את רוצה למשוך יותר את תשומת הלב של הגבר שלך, אז את חייבת להתחיל קודם כל עם מה שנראה לעין. אחרי הכל מעט שיפור וטיפוח אישי לא הולך לפגוע בך אלה בדיוק להיפך. האם הבגדים שלך נראים טוב? או שעבר זמנם והגיע לחדש מעט את ארון הבגדים? יתכן שהבגדים שאת לובשת גדולים מידי ממה שאת באמת צריכה. כולנו יודעים שלבוש בבגדים צמודים עושה אותך סקסית יותר, אך הכוונה היא לדאוג למראה החיצוני שלך גם כשאת בבית עם בן-זוגך. דוגמא טובה לכך יכולה להיות החלפה של מכנס הפיג'מה הרחבה שאת לובשת למשהו צמוד יותר אבל גם נוח.

למדי כיצד להדגיש את החיצוניות שלך בצורה טובה יותר. אם העיניים שלך הן בצבע כחול, מעט איפור יעזור לך מאוד בכדי להדגיש אותם. יהיה מועיל בהחלט לקבל חוות דעת מאנשים שאת מכירה.

טיפ מספר 3: תתראי גם עם אחרים
הנה דרך יוצאת דופן, תגרמי לו להבין שהוא לא היחידי שמתחרה על תשומת ליבך. בילוי עם ידידים לשיחה או סתם לארוחת צהרים יגרמו לו להבין שהוא אינו היחידי באזור ועד מהרה השיחות האפלטוניות שלו איתך יהפכו לקצת יותר מזה.

את לא צריכה לצאת להרבה דייטים או פגישות עם חברים, כל מה שאת צריכה זה להראות לו שהוא לא הבחור היחידי בחיים שלך. חייכי, דברי, התחברי בדרך חיובית עם אנשים אחרים רק בכדי להראות לו מה הוא מפסיד.

אם את עדיין נמצאת במצב של "אני רוצה שהוא ירצה אותי יותר" אז כנראה ששלושת הטיפים הפשוטים הללו, שאולי נראים לך ברורים, כנראה שלא באו עד היום לידי ישום על ידך. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת כיצד לאהוב את עצמך יותר. זכרי כי את לא יכולה לצפות שאנשים אחרים יראו את הטוב בך כאשר את בעצמך לא רואה את הטוב בך.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
טיפים לתיקון מערכת יחסים במשבר
סימני אזהרה לנשים שיוצאות עם גברים גרושים