לעיתים לא רחוקות כאשר אישה יוצאת ממערכת נישואין כושלת, החזון שלה לגבי הכרויות באינטרנט אינו ברור כפי שהוא צריך להיות. כניסה חוזרת אל תוך הזירה החברתית יכולה להיות מעט מרתיע, במיוחד כאשר הסיכויים שלה הם להכיר גברים גרושים.
divorce-men
ישנם כמה אזורים מסוכנים אותם נשים צריכות ללמוד על מנת להישאר מוגנות. אזורים אלו בעצם מסווגים ל – 4 סוגים של גברים גרושים בהם את כאישה צריכה לדעת לאתר את אותות הזהרה אלו ולהבין שנדלקה אצלך נורה אדומה. בדיוק כפי שאת פותחות את מכסה המנוע ברכב כאשר נדלקת נורה אדומה, כך גם יש צורך להקשיב לליבך ולבחון האם את באמת מעוניינות להכניס את אותו גבר ספציפי לחיים שלך ולחיים של הילדים שלך.

1. הפריק התלותי – הוא יכול להיראות לך בהתחלה כגבר חזק בעל ביטחון עצמי אבל עם הזמן תתחילי לראות שיש לו צורך להיות קרוב אליך כל הזמן, להיות מעורב בשיחות שלך ובכל מה שאת עושה 24/7. הוא אינו יציב, רכושני ונזקק לך מעבר לגדר הסביר. להוסיף אותו ללוח הזמנים האישי שלך יהיה בדיוק כמו לגדל תינוק חדש שנולד בו תצטרכי לטפל כל שעות היום סביב השעון. התרחקי! אלה אם כן ממש מתחשק לך להתעלל בעצמך.

2. הקמצן הפיננסי – יש לו דרכים שונות משלך בכל מה שקשור להתנהלות כספית אליה את רגילה. הוא יכול להרשות לעצמו לומר לך איך, כמה ועל מה לבזבז את כספך גם אם לא שאלת אותו. הוא ירצה להיות מעורב בהחלטות הפיננסיות שלך, חשבון הבנק שלך באינטרנט ואפשרויות בנוגע לכמה ועל מה תבזבזי כספים הקשורים לילדים שלך.
בכנות, אינך יכול להרשות לעצמך להכניס גבר שכזה אל תוך החיים הפרטיים שלך.

3. השרלטן האנוכי – משפחה וחברים הם בעלי ערך רב בחיים שלנו. שימי לב כיצד הגבר החשוב הזה מתייחס לאנשים שחשובים לך. אם הוא מנסה לבודד אותך מאותם אנשים שקרבים אליך – התרחקי. את יכולה למצוא עצמך כעוד אישה שנכנסה למעגל הניצול והסחיטה של נשים חד הוריות.

4. פסיבי באק – זה הבחור שיש לו אישה (לשעבר) וילדים אבל אינו מתקשר איתך בכול מה שקשור אליהם. לא שאת רוצה לחפור אל תוך סיפור הגירושים שלו, אבל אם יש לו חובות כלכליות לגרושתו שעשויים להשפיע על היחסים העתידיים שלכם את אמורה לדעת מכך. אם הוא מתקשר עם הילדים שלו מבלי לידע אותך ואת מוצאת עצמך בסוף שבוע "רומנטי" לבדך, זה צריך להניף עבורך דגל אדום.

גברים מתחמקים הם לרוב לא אמינים וקשה לסמוך עליהם. השיעור הטוב ביותר לאישה בתקופה זו של הכרות גברים באינטרנט על ידי אתרי הכרויות היא להבין שהיא באמת שווה ומוערכת, ועליה להיות מלאת שמחת חיים. העולם מלא תמיד בהזדמנויות חדשות שמגיעות מהשמחה ומהיצירתיות שבך. את לא צריכה גבר שיגיד לך איך לחיות את החיים דווקא כאשר את יוצאת למסע חדש של החיים. זהו פרק ב' ועליך לנצל אותו עד תום. הביני מה את רוצה ועל תתפשרי על פחות.
5, 10 או 15 שנות הנישואים הכושלות שלך הסתיימו! כעת זה הרגע שלך.
תיהני ממנו.

ממני,
אלינור

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
איך תדעי אם יש לו כוונות רציניות
5 גברים שלא כדאי לצאת איתם ו-5 גברים שכן כדאי