רבים מאיתנו אינם מייחסים חשיבות רבה לכל הנושא של כתיבת טקסט אישי בפרופיל המשויך לכרטיס האישי שלנו. כתיבת כרטיס בצורה נכונה יכולה לעשות את ההבדל "הקטן" בין מספר פניות בודדות לבין פניות מרובות של חברים המעוניינים בך.

חשוב לדעת שרוב המשתמשים באתרי הכרויות לקשר רציני, קוראים מה כתבת בתיבת הטקסט האישי שלך לפני שהם פונים אליך. אין זה משנה כלל אם את/ה גבר או אישה, נושא זה רלוונטי מאד לשני הצדדים (גברים ונשים).

מסקר עדכני שנערך לאחרונה נימצא כי 87% מכלל הגולשים באתרי הכרויות לקשר רציני מבססים את הפניה שלהם לחברים אחרים על פי מה שקראו בכרטיס של אותו חבר אליו הם רוצים לפנות.
כ 73% מגולשים אלו טענו שהם אינם טורחים כלל ליזום פניה לחברים שלא רשמו כלום בתיבת הטקסט האישי שלהם או לחילופין כתבו מלל סתמי שאינו מעניין.

נתונים אלו שעלו מהסקר מצביעים על חשיבות רבה בקרב רוב הגולשים השמים דגש רב למי הם פונים ואת מי הם רוצים להכיר.

האם לא חבל לך להחמיץ פניות מבני זוג רלוונטיים רק משום שהכרטיס האישי שלך אינו כתוב מספיק טוב?

להלן מספר דגשים שיעשו לכם מעט סדר ויעזרו לכם להבין מה כדאי לכתוב בכרטיס וממה רצוי להימנע בעת כתיבת טקסט אישי.

1. כבדות, אל "תבואו" עם רשימת דרישות, לדוגמא: "אני רוצה שבן הזוג שלי יהיה כך, וכך, ושלא יהיה כזה וכזה … ועדיף שתכונות האופי שלו יהיו כאלו וכאלו…" כתיבה שכזו מעידה על כבדות כלשהי ממנה רוב המשתמשים מתרחקים ועוברים לכרטיס הבא.

2. את רשימת ה"כבדות" הזו, שצוינה בסעיף הקודם ניתן להפוך בקלות לרשימת דרישות בצורה קלילה ועניינית שלא תרחיק את החברים המעוניינים לפנות אליכם.

לדוגמא: במקום לכתוב "עברתי את שלב המשחקים, אינני מחפשת סטוצים" תוכלי לכתוב משהו כמו " מעוניינת להכיר גבר למטרת קשר רציני בלבד." נראה יותר טוב ולא מעיד על כך שהיית בשלב המשחקים והסטוצים באיזה שהוא שלב בחיים.

3. חוש הומור, כולנו אוהבים חוש הומר, או לפחות רובינו. אם כבר סימנת בתיבות הסימון של הכרטיס "בעל/ת חוש הומר" כדאי להראות זאת מעט ע"י משפט קצר בתיבת הטקסט האישי.
במידה והצלחת להצחיק או אפילו להעלות חיוך על פניו של הצד השני, רוב הסיכויים שתקבל ממנו פניה.

4. תחביבים, כתבו מספר דברים שאתם אוהבים לעשות אך על תגזימו. 3 עד 4 נושאים מספיקים בהחלט. נכון, את התחביבים הללו אולי ציינת באמצעות תיבות הסימון בכרטיס, אך זה שונה לגמרי כאשר אתם כותבים את זה.

לסיכום:

כתיבת כרטיס תקני המכיל פרטים מעניינים יביא בהחלט לפניות מרובות ויעזור לכם להתבלט מול כרטיסי אחרים. כתיבת כרטיס אשר מעיד על קלילות במקום "כבדות", עם מעט תחביבים ובתוספת חוש הומר עושה את ההבדל הדק של בין כרטיס סתמי לכרטיס איכותי באתר הכרויות.