מכירים את הבעיה של חיפוש בני זוג באתרי הכרויות? אנו נרשמים לאתרים שונים, שולחים הודעות, מקבלים מענה וכבר בהודעה השניה או השלישית אנו כתובים לצד השני את מספר הטלפון שלנו במטרה שיצור קשר, הרי לשם כך התכנסנו כאן.

עוברים להם יומיים שלושה, ומתוך עשר הודעות אליהם צירפנו את מספר הטלפון שלנו אנו מקבלים טלפון בודד אחד. מה שבעצם קורה כאן הוא דבר מאד פשוט, רוב האנשים שאליהם אנו שולחים הודעות, רשומים במגוון אתרי הכרויות ברשת, לכן הם אינם מתמידים לבקר מידי יום בכל האתרים שאליהם הם נרשמו. חלקם אפילו לא זוכרים לאילו אתרי הכרויות הם רשומים, ובהמון מקרים הם אינם זוכרים את סיסמת הכניסה שלהם לאתר. זו בדיוק הסיבה מדוע איננו מקבלים מענה טלפוני מהצד השני כאשר אנו יודעים שהוא היה מעוניין בהכרות עימנו.

אז לאלו שמכם שנתקלו בתופעה דומה, הנה לכם פתרון מקורי שאני אישית די אוהבת והצלחתי להכיר באמצעותו לא מעט גברים.
השלב הראשון הוא לחפש אתר הכרויות שיש בו צ'ט (לא לכל האתרים יש צ'ט), למען האמת לא מצאתי הרבה אתרים שמספקים את השירות, אך אוכל להמליץ לכם על אתר נקסט דייט, שכן נותן את השירות ומאפשר צ'ט הכרויות קל ונוח לשימוש.

השלב השני הוא לעשות חיפוש לחברים שנמצאים און ליין באתר, ברגע שקיבלנו את רשימת החברים שמבקרים כעט באתר, ניזום פניית הכרות באמצעות הצ'ט ונשוחח אם אלו שהכי מוצאים חן בענינו.
מרגע שהצד השני אישר את פנייתך לשיחה בצ'ט, הדרך להכיר היא מאד קצרה, קלה ומהנה. אנו מתכתבים מעט, מחפילים פרטים ולאחר מכן רושמים בחלון הצ'ט את מספר הטלפון שלנו לצד השני. כעת אנו יכולים להיות בטוחים שבן או בת הזוג האידיאלים קיבלו את מספר הטלפון שלנו ונוכל להמשיך את הקשר בצורה נוחה יותר.
לאלו שלא בטוחים אני מזמינה אתכם לנסות ולראות בעצמכם, הצד השני יצור איתכם קשר מספר דקות לאחר השיחה בצ'ט, ואם לא אז יום לאחר מכן.

לקבלת מידע נוסף על צ'אט הכרויות לחצו כאן.