אנשים בשנות ה-30 לחייהם מחפשים היכרויות ברשת בצורה רצינית הרבה יותר, בהשוואה לשאר האנשים שרק חלקם לוקחים את תחום חיפוש האהבה בצורה רצינית. גברים ונשים בשנות השלושים נמנים מבין טווח הגילאים הגדול ביותר מבין אלו שנרשמים לאתרי היכרויות.

כמנהלת תוכן של אתר היכרויות אני יכולה לומר בלב שלם שתחום גילאים זה הוא מהמשקיעים יותר בכתיבת פרופיל אישי בעת הרשמתם לאתר היכרויות, ואין כל צל של ספק שמטרתם היא למצוא אהבה בצורה כנה לחלוטין בעת ההצטרפות לאתר, או פורום היכרויות כזה או אחר.

כמובן שתמיד ניתן למצוא את אלו שלא בדיוק מחפשים אהבה אמיתית, אלא רק מחפשים מישהי שתעשה איתם אהבה חד פעמית (אם הבנתם למה אני מתכוונת).
טוב בהקשר לכך, אין מה לעשות, תמיד יהיו את אלו שמחפשים קשר ללא מחוייבות, ומרביתם הם נשים וגברים נשואים שמעוניינים לשבור את השגרה היום יומית ולמצוא מעט ריגושים דיסקרטיים תוך כדי שמירה מלאה על התא המשפחתי הקיים.

אך בואו נדבר על הרוב הקובע, מסתבר שבאתרי היכרויות אחוז הגברים והנשים הגדול ביותר הם כאלו שמחפשים היכרויות 30 כלומר, מחפשים להכיר מישהו או מישהי באותו טווח גילאים שלהם. אם לדייק יותר, אז ניתן לומר שמכלל הגולשים באתרי היכרויות ברשת יש כ 57% שנמנים בטווח גיל ה30 ומחפשים קשר רציני.

אתר היכרויות NextDate.co.il, מכיל גם הוא רוב מכריע של פרופילים השייכים לגברים ונשים בגילאי 30 עד 37. אצל מרביתם ניתן לראות את החשיבות של מציאת אהבה, היכרויות שבסיסם הוא חיפוש אחר קשר רציני, כאשר הם כותבים כרטיס מושקע ורציני ומקפידים לדייק עד לפרטים הקטנים.