מאת: יוסי.שהכרויות עם נשים מבוגרות

לאחרונה נראה שיותר ויותר חבר'ה צעירים מעוניינים להכיר נשים מבוגרות. שלא כמו בעבר, נשים גמישות יותר והרבה פעמים אינן מסרבות לצאת גם גבר צעיר מהן לפחות בעשור. כל עוד הוא נראה רציני והכוונות שלו לקשר באמת כנות. כיום זה הרבה יותר מסתם משפט – הגיל הוא רק מספר, ככל שחולף הזמן נראה שזה הולך ונעשה יותר ויותר נכון.

גברים צעירים אך בוגרים בצורת חשיבתם מבינים היטב שלהכיר בחורה מבוגרת זו בדרך כלל "עסקה" משתלמת יותר. הן הרבה יותר בטוחות בעצמן, יודעות בדיוק מה הן רוצות, יותר כיף להיות בחברתן, והכי חשוב זה שהדרמות שעושות נשים צעירות לרוב אינן מתרחשות כאשר יוצאים עם אישה מבוגרת.

אלו כמובן תכונות שאנו לא יכולים להתווכח איתן, ואלו סיבות מספיק טובות שאותם חבר'ה צעירים יעדיפו הכרויות עם נשים בוגרות מאשר הכרות עם אישה צעירה.
האם גם לך יש נטייה לפנות לאותן נשים מבוגרות בגילאי 40 פלוס?
האם הפניות שלך אליהן לא תמיד מתקבלות בחיוב?

במידה וכן, עליך להבין שאותן נשים לא ממתינות בזרועות פתוחות לכל גבר צעיר שפונה אליהן באתר הכרויות ובכדי לקבל מענה חיובי אתה חייב להיות מעט שונה מאותם חבר'ה צעירים.

כגבר צעיר בן 29, אני בהחלט יכול לומר שיש בכך פלוסים רבים אבל אני חושב שלא כל גבר יכול להכיר בחורה מבוגרת ממנו בעשור אלה אם כן הוא באמת יודע מה אותן נשים מחפשות.

אז הנה כמה טיפים שיתנו לכם מעט מושג על מה כדאי לעשות ומה לא כדאי לעשות בכדי להשיג את המטרה.

מה לא כדאי שתעשה:

1. מה המטרה שלך -  אם כל מה שאתה מחפש מהבחורה זה סטוץ אז כדאי שתוותר על כל העניין ותחפש בחורות בנות גילך. נשים מבוגרות אינן מחפשות את המשחקים האלו, הן כבר הרבה מעבר לגיל הזה ותהיה בטוח שאת המטרה האמיתית שלך הן יקלטו לרוב עוד לפני הדייט הראשון.

2. הפרופיל האישי – תדאג שבכרטיס שלך לא כתובים דברים שטותיים ואתה מדבר על עצמך ועל הכוונות שלך. אם אתה שואל מה זה דברים שטותיים? אז לכתוב משהו כמו "סיימתי את המשחקים" , "זו רשימת המכולת שלי:",
תכונות אופי נדושות שכולם רשומים כמו "אוהב לחייך, לבלות, כדאי להכיר אותי", אלו דברים שכולם רושמים בכרטיס וזה הדבר הראשון שיפיל אותך כאשר הבחורה אליה פנית תקרא את הכרטיס שלך.

3. אופי הפניות שלך – לעולם אל תפנה אליה כאשר כותרת הנושא היא "…" ׁ(שלוש נקודות) , "היי" או "מה המצב". כבר אמרנו שאותן נשים מעניינות יותר ובשביל שהן יתייחסו אליך אתה חייב בעצמך להיות קצת מעניין.

מה כן כדאי שתעשה:

1. דבר ראשון התמונות שלך – כל עוד אין לך תמונה ברורה או שהעלית תמונה עם משקפי שמש שמכסות חצי פנים צפה שההודעה שלך תימחק. דאג להעלות תמונות בהן באמת רואים את הפנים שלך, אם יש לך תמונות ממקומות בילוי או מטיולים – עוד יותר טוב.
2. הכרטיס שלך – הזכרתי את זה מעט מקודם. בכל מקרה הכרטיס שלך חייב להיות ענייני והוא חייב לשדר תמיד 3 דברים: רצינות, חוש הומר, ביטחון, ומעט אינטליגנציה (בעיקר רגשית). יש לך את שלושת הדברים בכרטיס? אתה בדרך למתכון מנצח.
3. איך תכתוב לה – התמקד תמיד על מה שהיא בעצמה רשמה בכרטיס. תן מעט פידבק חיובי אבל לעולם אל תרשום לה דברים כמו "איזה יפה את", או "את פשוט מדהימה". אם היא כזו היא יודעת, אתה בטח שלא צריך להזכיר לה את זה.

כמובן שזה רק על קצה המזלג ובכדי להכיר נשים בגילאי 40 פלוס צריך מעט יותר מזה. בעצם אולי לא יותר מזה אלה פשוט לעבוד על הדברים ולבחון אותם. כשאתה יודע לשלב ביחד את כל הטיפים האלו, הדרך שלך להצלחה בהכרות עם נשים מבוגרות יותר היא בהחלט מובטחת.
למרות שיש לי העדפה לזוגיות של קשר רציני וכל קשר שהיה לי נמשך לפחות חצי שנה, אלו דברים שאני משתמש בהם תמיד כאשר הסתיים קשר כלשהו. אין לי ספק שלא כל גבר יכול להשיג את המטרה הזו, לא בגלל שמשהו לא בסדר איתו, אלה שבכדי להכיר בחורה מבוגרת ממך אתה חייב להיות גבר בוגר בעצמך.

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:
כתיבה קצרה וממוקדת – (וידאו)
תמונת הפרופיל – (וידאו)
כתיבת פניה מתעניינת – (וידאו)