מאת: ליאורגברים מראים אהבה בצורה שונה
אתם בטח זוכרים איך כשהיינו ילדים ונדלקנו על ילד/ה מהכיתה קטפנו פרח ותלשנו עלה ממנו בכל פעם שאנו אומרים "הוא אוהב אותי, או לא אוהב אותי, הוא אוהב אותי…" וקווינו שיתמזל מזלנו להכרות איתו. במערכת יחסים אנו לפעמים תוהים האם הבנאדם שהכרנו באמת אוהב אותנו. אז כיצד תדעו בוודאות?

כגבר שיודע מה עובר במוחם של גברים אחרים, אני עוזר המון לידידות שלי להבין מדוע גבר מתנהג כפי שהוא מתנהג.
בדיוק כפי שהם אוהבים כדורגל, מכוניות, מזיקה וכ"ו יש להם את הדרך שלהם ליהנות ממערכות יחסים.

גברים מראים את זה אחרת
גברים לא אוהבים באותה דרך שנשים אוהבות. גברים בדרך כלל אינם מראים את הרגשות שלהם, במיוחד בשלבי ההכרות של החודשים הראשונים. כבר מהרגע שהם נולדו, הם חונכו שלא להראות חולשה, כאב או פחד. הם לא קיבלו את ה"מותרות" לבכות בפני אחרים. אז למה כאשר הם הופכים לגברים בוגרים, נשים מצפות מהן לחשוף את כל החולשות והרגשות הכי גדולות שלהם?  אני לא אומר שהם לא מרגישים את תחושת האהבה, אבל כאקט טבעי הם פשוט מתגוננים, ובכדי להישאר בשליטה מתמדת הם פשוט לא מראים זאת.

ישנו דבר שנשים צריכות לדעת והוא שגברים מראים את אהבתם אליכן בדרכים שאף פעם לא שמתם לב. יתכן ואת רגילה לבחון עד כמה הוא אוהב אותך כאשר הוא קונה לך פרחים או כל מתנה אחרת שזה נפלא, אבל אם האהבה הנוכחית שלך אינה באה גם בדרך של שיחה או מגע, את נתקלת במעין ערפול ותוהה אם הוא אוהב אותך. זה רק בגלל שאת רואה את המושג הזה שנקרא אהבה בדרך שונה לגמרי משלו.

בחני את האהבה מנקודת מבט שלו
בדקי אך הוא מבטא את עצמו, ואז חקרי אך לבטא את עצמך בכדי לקבל ממנו אהבה. בדרך כלל, אנשים מראים אהבה לאחרים בדרך שהם בעצמם רוצים לקבל אותה. אם גדלת במשפחה שנוהגת לחבק, את כנראה צמאה למגע. אם גדלת בסביבה שבה אמור לך הרבה את המשפט "אני אוהב אותך" אז את כנראה יותר חושקת בניהול שיחות בניכם.

אם את לא בטוחה מה זו אהבה בדרך שהוא רואה אותה, קחי לך את הזמן ובחני את הדברים כפי שהזכרתי קודם לכן. יכול להיות שהוא לא מסוג הגברים שמדברים הרבה, יכול להיות שזו רק תחילתה של הכרות ומבחינתו מוקדם מידי לספר לך את רגשותיו, אבל לאחוז בידו ברגע קשה ולתת מילה טובה יהיה מצידו מעשה שאומר המון והוא יפתח. זה יפתח את ענייך לראות את הדברים בבהירות.
יתכן ותגלי שהוא מצידו הביע את אהבתו אליך בדרך שלא שמת לב אליה.

הביני שזו לא איזו בדיקה שנועדה במטרה לשנות אותו, אלה דרך מצוינת לראות את הדברים בצורה ברורה יותר, כך שתוכלי ליהנות ממי שהוא באמת. אז בדרך כלל אישה רוצה לדבר עם הגבר שלה בכדי להבין טוב יותר איפה היא עומדת, והוא מצידו עשוי להרגיש בעמדת מגננה. לכן תני לזה לבוא ממנו, אל תגיבי יותר מידי בשיחה ותני לו להיפתח. כשזה יבוא זו תהיה חוויה חדשה לגמרי עבורו בה הוא ירגיש בטוח לפתיחות אמיתית.

מערכות יחסים והכרויות חדשות אף פעם לא צריכות להתבטא בניסיון שלך לשנות את בן-הזוג, אבל הן יכולות להיות הזמנות מעולה לגדול בנפרד וללמוד כיצד ליהנות יחד בהרמוניה כיחידה אחת.